Verzenden

Op werkdagen voor 16.00 uur besteld en betaald, je pakket gaat nog dezelfde dag bij ons de deur uit!

Verzendwijze & levertijd
Wij verzenden je bestelling via GLS (GLS bezorgt niet op zaterdag) en PostNL. Een bestelling wordt, zodra de betaling bij ons binnen is, zo snel mogelijk verstuurd. Dit betekent dat een bestelling die op een werkdag voor 16.00 uur besteld en betaald via Ideal, PayPal, Mister Cash of een Credit Card, dezelfde dag nog wordt verstuurd.

Een uitzondering hierop is achteraf betalen via Klarna. De bestelling wordt dan verstuurd, ook al is de betaling nog niet binnen. Je ontvangt achteraf een factuur via Klarna, deze moet binnen 14 dagen betaald zijn.

Verzendkosten (inclusief 21% btw)
Wij verzenden orders vanaf € 50,- gratis binnen Nederland & België. Kijk voor de overige tarieven in onderstaande tabel. Orders vanaf € 150,- naar Duitsland, Denemarken en Luxemburg worden ook gratis verzonden.

  tot 1 kg   per 30 kg  
  PostNL GLS PostNL GLS
Nederland n.v.t. € 2,95 € 6,50 € 4,50
België n.v.t. € 2,95 € 6,50 € 4,50
 
Gratis verzenden vanaf € 50,-
 
 
Europa per 30 kg      
Denemarken € 10,00      
Duitsland € 7,50      
Luxemburg € 10,00      
 
Gratis verzenden vanaf € 150,-
 
 
Europa per 30 kg      
Bulgarije € 25,00 Litouwen   € 25,00
Cyprus € 25,00 Oostenrijk   € 15,00
Engeland € 15,00 Polen   € 15,00
Estland € 25,00 Portugal   € 25,00
Finland € 20,00 Roemenië   € 25,00
Frankrijk € 10,00 Slovenië   € 15,00
Hongarije € 15,00 Slowakije   € 10,00
Ierland € 25,00 Spanje   € 20,00
IJsland € 25,00 Tsjechië   € 10,00
Italië € 15,00 Zweden   € 15,00
Letland € 25,00      
 
 
Rest van Europa ** per 20 kg      
Griekenland € 40,00      
Zwitserland € 40,00      
Noorwegen € 40,00      
Turkije € 40,00      
Spanje Canarische Eilanden € 40,00      
 
 
Rest v/d wereld ** per 10 kg      
Groenland € 40,00      
         
** Voor deze landen zijn extra douane kosten van toepassing. Deze zijn ten laste van de ontvanger en dienen voldaan te worden in het land van aankomst.


FlexDelivery
Wanneer je hebt gekozen voor afleveren via GLS dan ontvang je, zodra het pakket bij ons de deur uit gaat, een mail van GLS met een track & trace link.

Als je tijdig op deze mail reageert (voor middernacht), kun je zelf aangeven op welke dag je bestelling bezorgd dient te worden. Let op: GLS bezorgt niet op zaterdag. Is het makkelijker om je bestelling af te halen? Kies dan voor een PakketShop of GLS depot in de buurt. Je bestelling wordt dan daar voor je klaargezet en je ontvangt bericht wanneer het pakket voor je klaar staat.

Wanneer je niet reageert dan wordt je bestelling, zoals je gewend bent, de volgende dag aangeboden.

Let op! Deze service is alleen beschikbaar in Nederland. Woon je buiten Nederland dan ontvang je een mail met een track & trace code, zodat je het pakket kunt volgen.

Niet thuis?
Als je niet thuis bent als de bezorger het pakket bij je af probeert te leveren, zijn er twee mogelijkheden, dit is afhankelijk van de verzendwijze die je gekozen hebt. Heb je gekozen voor PostNL dan probeert de bezorger het pakket tweemaal af te leveren, daarna wordt het bij het dichtstbijzijnde servicepunt bezorgd, zodat je het daar kunt afhalen. Hiervan laat de bezorger altijd bericht achter.

GLS bezorgt alleen van maandag t/m vrijdag en niet op zaterdag. Wanneer de bezorger het pakket niet kan afleveren, vindt je een briefje in de bus met daarop een telefoonnummer. Je kunt daar een nieuwe bezorg afspraak maken, dat kan dan op zijn vroegst een afspraak zijn voor de eerstvolgende werkdag. Een nieuwe bezorgafspraak kun je ook maken via www.gls-nietthuis.nl (gratis). Nadat je het niet thuis bericht hebt ontvangen, heb je 5 dagen om te reageren bij GLS. Indien zij niets van je vernemen, wordt het pakket retour gestuurd naar Deleukstetaartenshop.nl. Als je het pakket nogmaals verzonden wilt hebben, dan brengen wij daarvoor nogmaals verzendkosten in rekening. Mocht je binnen 2 werkdagen na verzending van onze e-mail afgehandeld, nog niets hebben ontvangen, neem dan contact met ons op. Wij zorgen er dan voor dat u het pakket zo snel mogelijk ontvangt.

Bezorging op alternatief adres
Wanneer je vaak overdag niet thuis bent (op werkdagen), dan kun je ons een alternatief bezorgadres geven, zoals bijvoorbeeld je werkadres of adres van een familielid. Dit kun je eventueel ook zelf aangeven wanneer je je adresgegevens bij ons aanmaakt. Tijdens het afrekenproces kun je op de eerste pagina het afleveradres controleren of aanpassen. Bezorging op een alternatief adres is niet mogelijk bij achteraf betalen via Klarna.

Traceren van pakketten
Pakketten die verzonden zijn via GLS zijn traceerbaar via de GLS Track&Trace-pagina. Je ontvangt van GLS een e-mail met het track & trace nummer. Pakketten die verzonden zijn via PostNL zijn traceerbaar via de site: www.postnl.nl. Hier vul je je pakketnummer in (je kunt deze in de e-mail afgehandeld vinden) en de postcode van je afleveradres.

Iets mis?
Mocht er met de inhoud van pakket iets mis zijn gegaan, vragen we je om in ieder geval contact op te nemen met het team van Deleukstetaartenshop.nl via e-mail of telefonisch: 075 - 650 47 80.