Al 20 jaar dé taartspecialist
Gratis verzending vanaf €75!
Voor 16:30 uur (ma-vr) besteld, morgen in huis
Meer kopen = meer besparen tot -25% korting
9.2
Logo van Deleukstetaartenshop

Al 20 jaar dé taartspecialist

Gratis verzending vanaf €75!
Voor 16:30 uur (ma-vr) besteld, morgen in huis
Meer kopen = meer besparen tot -25% korting

Klachten

Wat als er iets beschadigd is aangekomen? 
Uiteraard doen wij ons uiterste best om de producten zo goed mogelijk te verpakken en te versturen. Helaas kan er onderweg altijd iets gebeuren waardoor een beschadiging ontstaat. Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via ons e-mailadres. Bij voorkeur binnen 2 werkdagen. Stuur in deze e-mail foto’s van het artikel, de houdbaarheidsdatum, het batchnummer, de verzenddoos, het artikelnummer en je referentienummer.

Wat als er een verkeerd artikel is geleverd? 
Wij controleren zeer scherp dat de juiste artikelen in het pakket gaan. Omdat wij met mensen werken, kan het een enkele keer voorkomen dat een verkeerd artikel wordt verzonden. Wij stellen het zeer op prijs als je in deze gevallen contact met ons hierover opneemt, zodat wij een oplossing kunnen bieden. Door het melden help je ons ook om deze fouten in de toekomst te voorkomen. Wil je dit binnen 2 werkdagen aan ons laten weten? Stuur in deze e-mail foto’s van het artikel, de verzenddoos, het artikelnummer en je referentienummer.

Mocht je een klacht hebben met betrekking tot je bestelling, de bezorging of onze service, dan verzoeken wij je nadrukkelijk onderstaand formulier te gebruiken en alle informatie aan ons door te geven.

Graag ontvangen wij het volgende van je:

  • Een foto van waar het artikel beschadigd is
  • Een foto van de houdbaarheidsdatum en de batchcode
  • Je referentienummer waar je het artikel op besteld hebt. Deze kan je rechts op de pakbon vinden (beginnend met DLS)
  • Het artikel nummer van het artikel wat kapot is geleverd
    Nadat wij alle bovenstaande informatie hebben ontvangen, kunnen wij je klacht in behandeling nemen. Je krijgt uiterlijk binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie op je klacht.


Wanneer je niet direct met ons je klacht kunt oplossen, dan kun je met een klacht/geschil ook terecht bij het Europese online geschillenplatform.

Download hier ons klachtenformulier

Altijd op de hoogte blijven ?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang 10% korting!
Nieuwsbrief