Veelgestelde vragen

    Bestellen

    Verzenden

    • Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
      Een bestelling wordt, zodra de betaling bij ons binnen is, zo snel mogelijk verstuurd. Dit betekent dat een bestelling die op een werkdag voor 16.00 uur besteld en betaald via Ideal, PayPal, Credit Card, Mister Cash of achteraf betalen via Klarna, dezelfde dag nog wordt verstuurd. De status van je bestelling kun je in je klantgegevens volgen. Zodra wij je bestelling versturen, krijg je hier via e-mail bericht over. In deze e-mail staan ook de traceergegevens van de vervoerder, hiermee kun je het pakket volgen. Meestal wordt het pakket de volgende dag bij je bezorgd.
    • Hoe kan ik mijn pakket traceren?
      Wanneer je hebt gekozen voor GLS als vervoerder, dan staat in je e-mail een link naar de Track&Trace pagina. Voor PostNL geven wij je het pakketnummer, zodat je deze op www.postnl.nl kunt invoeren, samen met je postcode. Wanneer er gegevens ontbreken in de e-mail, dan kun je deze uiteraard opvragen via info@deleukstetaartenshop.nl
    • Mijn pakket is verzonden, maar het is er nog niet! Wat nu?
      98% van de pakketten worden de eerste bezorgdag na verzending afgeleverd. In enkele gevallen is het een dag later. Op de dag van verzending sturen wij een email verzonden waarin wij aangeven dat de bestelling is verzonden. In die e-mail staat aangegeven hoe je het pakket kunt traceren. Wanneer dat niet meer informatie oplevert, dan kun je contact opnemen met info@deleukstetaartenshop.nl. Hoe sneller je contact opneemt, hoe meer wij voor je kunnen betekenen.
    • Wat als ik niet de hele dag thuis ben?
      Wanneer je niet zeker weet of je thuis bent op de bezorgdag, kun je een alternatief adres opgeven, bijvoorbeeld je werkadres, familie die in de buurt wonen o.i.d. Dit kan op pagina 1 in het afrekenproces. Mocht je even weg moeten van huis (bijvoorbeeld kinderen ophalen, boodschappen doen) kun je een briefje op de deur hangen als dat verantwoord voelt in je woonomgeving, bijvoorbeeld met de tekst: Indien je een pakketje voor mij heeft, ik ben even niet thuis, wil je het dan afgeven op nr. ...? Als de chauffeur in de gelegenheid is zal deze hier zeker gehoor aan geven.

      Let op! Bestellingen die via Klarna worden betaald, mogen alleen op je eigen adres worden afgeleverd
    • Wat als ik een kaart van GLS in de brievenbus vind, dat ik de chauffeur heb gemist?
      Als je een kaart aantreft van de GLS, is het verstandig om zo snel mogelijk contact op te nemen voor een nieuwe afspraak. Dat kan via het telefoonnummer op het kaartje, maar ook via www.gls-nietthuis.nl. Een pakket wordt een 2e keer gratis aangeboden, daarvoor kun je een dag afspreken (maandag t/m vrijdag) waarop ze komen. Er worden meestal geen beloftes gedaan qua tijd, maar je kunt het altijd vragen. Indien je die dag echter niet aanwezig bent, wordt voor een volgende bezorging wel nieuwe bezorgkosten in rekening gebracht. Eventueel is het bij GLS ook mogelijk om je pakket bij een pakketshop of bezorgdepot op te halen.

      Als je een kaart aantreft van PostNL dan staat daarop of het de eerste of tweede afleverpoging betreft. Na de tweede poging wordt het pakket bij een postkantoor of postagentschap in de buurt afgegeven, waar je het kunt ophalen.
    • Wat als er iets beschadigd is aangekomen?
      Uiteraard doen wij ons uiterste best om de producten zo goed mogelijk te verpakken en te versturen. Helaas kan er onderweg altijd iets gebeuren waardoor een beschadiging ontstaat. Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via e-mail of telefoon, in ieder geval binnen 3 werkdagen. Het is handig als je het bestelnummer bij de hand hebt.
    • Wat als er een verkeerd artikel is geleverd?
      Uiteraard doen wij ons uiterste best om alle door jou bestelde artikelen te verzamelen en in te pakken. Wij controleren zeer scherp dat de juiste artikelen in het pakket gaan. Omdat wij met mensen werken, kan het een enkele keer voorkomen dat een verkeerd artikel wordt verzonden. Wij stellen het zeer op prijs als je in deze gevallen contact met ons hierover opneemt, zodat wij een oplossing kunnen bieden. Door het melden help je ons ook om deze fouten te in de toekomst te voorkomen. Wil je binnen drie dagen contact met ons opnemen? Dit kan via e-mail of telefoon. Het is handig als je het bestelnummer bij de hand hebt.
    • Wat zijn de bezorgtijden?
      Beide vervoerders bezorgen tussen 08.00 en 18.00 uur. Wij hebben geen invloed op hun planning.
    • Ik wil mijn pakket bij iemand anders of bij mijn werk laten afleveren. Moet ik nog ergens op letten?
      Als de klantnaam anders is dan de naam die op het naamplaatje bij de deur staat, dan kan de vervoerder weigeren het pakket af te leveren. Wanneer je voor een ander afleveradres kiest, zorg er dan voor dat de naam bij dat adres overeenstemt. Voor een werkadres graag de bedrijfsnaam vermelden.

      Let op! Bestellingen die via Klarna worden betaald, mogen alleen op je eigen adres worden afgeleverd.
    • De artikelen zijn cadeautjes kunnen jullie deze leuk inpakken?
      Helaas is het vanwege de verschillende maten van onze artikelen niet mogelijk om cadeauverpakking aan te bieden.
    • Kunnen jullie de doos zo inpakken dat het niet duidelijk is dat het pakket bij Deleukstetaartenshop vandaan komt?
      Dat kan helaas niet, wij verzegelen de doos met Deleukestetaartenshop-tape. Deze tape is niet bedoeld als reclame, maar als herkenbaarheid voor de vervoerder. Zij weten dan namelijk dat zij voorzichtiger met het pakket moeten omgaan. Daarnaast is een pakket zo makkelijker te traceren, mocht het bij de vervoerder kwijtraken.
    • Wat kost het verzenden van een pakket?
      Voor Nederland en België geldt het volgende; verzenden via GLS is € 2,95 tot 1 kg en € 4,50 tot 30 kg. Verzending via PostNL is € 5,50 tot 30 kg. Deze kosten worden automatisch berekend en getoond bij het afrekenen. Dan kun je zelf de keuze voor een vervoerder maken. Voor overige verzendkosten kijk je op de pagina met verzendinformatie.
    • Kan ik mijn pakket ook afhalen?
      Als je dat wilt, kun je je bestelling afhalen in een van onze winkels. Kijk voor een actueel overzicht van de adressen en openingstijden op onze winkelpagina.
    • Hebben jullie een echte winkel, waar ik kan winkelen?
      Voor een actueel overzicht van onze winkels kun je kijken op onze winkelpagina.

    Betalen

    • Op welke manieren kan ik betalen?
      De meeste vooruitbetalingen worden behandeld door MultiSafePay. Je kunt bij hen kiezen voor betalen via iDeal (mister Cash/Bancontact voor onze Belgische klanten), credit card of overboeking. Bij betalen via Eigen overboeking dien je met extra verwerkingstijd rekening te houden.

      Een andere manier van vooruit betalen is via Paypal, veilig en makkelijk. Nederlandse klanten kunnen ook kiezen voor achteraf betalen via factuur. Dit wordt verzorgd door Klarna. Wanneer je tijdens het afrekenproces deze keuze aangeeft, wordt direct gecontroleerd of je aan de voorwaarden voldoet. Het orderbedrag dient in ieder geval onder € 250,00 te zijn en de bestelling mag alleen op je huisadres worden afgeleverd.

      Zodra je een orderbevestiging ontvangt, kun je ervan uitgaan dat de betaling in orde is.
    • Zijn de prijzen op de website inclusief btw?
      Al onze prijzen zijn inclusief BTW.
    • Wat is het voordeel van iDEAL betalen ten opzichte van vooruitbetalen per internet bankieren?
      Betalingen via iDeal worden direct aan ons bevestigd, net als betalingen via credit card (hooguit een paar uur) Bij een eigen overboeking duurt het een paar dagen. Bij betalingen vanuit het buitenland kan dit oplopen tot 4 à 6 dagen. Vanuit België is Mister Cash/Bancontact een directe betaalwijze, vanuit Duitsland kunt je kiezen voor Sofortuberweisung.
    • Mijn bestelling staat op Pending, wat betekent dat?
      Dit betekent dat MultiSafePay nog geen betaling heeft kunnen koppelen aan de bestelling. Voor meer informatie kun je terecht bij MultiSafePay via support@multisafepay.nl of telefonisch: +31 20 85 00 500.
    • Ik heb per ongeluk meerdere bestellingen geplaatst, maar slechts 1 betaald (via MultiSafePay), wat nu?
      Wij nemen alleen bestellingen in behandeling waarvoor een betaalbevestiging is ontvangen van MultiSafePay. De andere bestellingen vervallen vanzelf. U hoeft hiervoor niets te doen. Eventuele e-mails van MultiSafePay hierover kunt u negeren.
    • Ik heb al betaald, maar toch krijg ik nog e-mails van MultiSafePay?
      Soms worden betalingen onder hetzelfde ordernummer tweemaal bij MultiSafePay aangemeld. MultiSafePay geeft iedere aanmelding zijn eigen kenmerk. Voor één kenmerk kan de betaling dan in orde zijn, voor de andere wordt je dan nog herinnerd. Als je twijfelt, dan kun je contact opnemen met info@deleukstetaartenshop.nl of met MultiSafePay via support@multisafepay.nl of telefonisch: +31 20 85 00 500.
    • Ik krijg een foutmelding bij het betalen. Wat moet ik nu doen?
      Als je hebt gekozen voor een van de betaalmethodes van MultiSafePay, dan ontvang je van hen binnen een half uur een e-mail met een betaallink, zodat je de betaling alsnog in orde kunt maken. Als je liever de bestelling opnieuw plaatst, dan is dat uiteraard prima. Je kunt de e-mails van MultiSafePay dan negeren. Een bestelling met status Pending vervalt uiteindelijk vanzelf.

      Als je hebt gekozen voor achteraf betalen via Klarna, dan hangt het ervan af welke melding je krijgt. Bij vragen kun je uiteraard contact met ons opnemen.
    • Hoe werkt achteraf betalen via Klarna?
      In het bestelproces kies je voor betalen achteraf via Klarna, dan klapt een invulveld uit (klik daarom niet direct op ‘Verder’). Vul het daarvoor bedoelde formulier naar waarheid en zo compleet mogelijk in. Op basis van deze gegevens vind een kredietcheck plaats. Je ziet direct of je gegevens worden geaccepteerd. Rond vervolgens het bestelproces verder af. Zodra de bestelling bij ons binnen is, worden de artikelen zo snel mogelijk verstuurd. Ontvangen wij je bestelling op een werkdag voor 16:00 uur, dan versturen we je bestelling meestal nog dezelfde dag. Binnen enkele dagen na verzending ontvang je per e-mail de factuur. De betaling hiervan dien je binnen 14 dagen aan Klarna te voldoen.
    • Mijn gegevens worden niet door Klarna geaccepteerd?
      Controleer of alle gegevens correct ingevuld zijn, mogelijk is er een typefout gemaakt, probeer het gerust nog een keer. Wordt je onverhoopt toch geweigerd door Klarna, kies dan voor een van de betaalmethodes van Multisafepay. Om gebruik te kunnen maken van Klarna, dien je 18 jaar of ouder te zijn. Betalen via Klarna is alleen mogelijk tot een orderbedrag van € 250,-.

      Wanneer je zeker bent van de ingevulde gegevens en er wordt toch aangegeven dat de gegevens niet juist zijn, dan kun je ook met Klarna zelf contact opnemen. Zij zijn te bereiken via + 31 20 808 28 52 en via klantenservice@klarna.com.

    Menu